Hej alle sejlere i VMK

Så nærmer tiden sig til vores generalforsamling som afholdes d 27/4-2022 på VB stadion, Roms hule 6. Vi vil igen i år være vært til et mindre traktement. Vi vil derfor gerne bede jer om at tilmelde jer på mail vejlemotorbaad@gmail.dk, hvor mange i deltager, så vi kan beregne maden.

Vi håber at se rigtig mange til generalforsamlingen, hvor der vil blive orienteret om nyt og gammelt. Vi mangler ligeledes 2 nye medlemmer til bestyrelsen. Så har i tid og lyst til at ligge nogle timer i VMK, så kontakt gerne mig på HP@vejlemotorbaadklub.dk, hvis har i har spørgsmål til bestyrelsesarbejdet, samt i har lyst til at stille op

Vel mødt.