Ohøj gæve sejlere.

Den længe ventede sejlersæson, står for døren, og vi er alle sikkert igang med den helt store forårsrengøring😁 Jeg kan se på div. opslag der er godt gang i den nede på havnen. Vi som bestyrelse følger covid-19 situationen nøje, og vi håber stadig vi får lov til at holde vores generalforsamling til April. Dagsordenen ligger her på hjemmesiden. Men om vi får lov eller ej til at holde vores generalforsamling, ændrer dog ikke på, at vi mangler nye medlemmer til bestyrelsen. Vi mangler følgende til bestyrelsen.

1 Bestyrelsesmedlem.

1 Suppleant til bestyrelsen.

1 Revisor.

Så skulle i have lyst til at se VMK “indefra”, og have lyst til at gøre en forskel på havnen, og os som sejlere, så send gerne en mail til en af os fra bestyrelsen, så tager vi en snak omkring det. Bestyrelsen håber der er nogle der har lyst til at hjælpe, med at få en hyggelig motorklub og mange gode timer sammen. Dette opslag vil ligeledes komme op i gruppen på Facebook😊Sidst men ikke mindst, lad os finde det gode humør frem, og glædes over vi snart kan mødes på havnen🥳