Seneste nyt fra bestyrelsen

Bestyrelsen arbejder aktivt på at stykke et godt program sammen til Grill-hyggen ved Andkær vig broen den 24.8. VI håber på fantastisk vejr og en masse glade sejlere der kan bidrage til den gode stemning.

På sidste bestyrelsesmøde blev det besluttet at tilbuddet om refusion af kursusgebyr(man betaler selv prøvegebyr til kurserne) også omfatter Yachtskipper 3 fra Dansk bådskole.
Som ved de andre kurser gælder tilbuddet for medlemmer og hjemmeboende børn.
Refusion sker efter henvendelse til kassereren med fremlæggelse af bestået kursusbevis.

Der har været et ønske om at få lavet en mentorordning. Bestyrelsen har aftalt at tage en snak med SNV om hvordan de har organiseret deres mentorordning. Der arbejdes derefter videre på at få fastlagt rammerne for en mentorordning i VMK-regi til glæde for vores nye medlemmer der måtte ønske støtte og hjælp herfra.

Der arbejdes over de næste måneder med en opdatering af hjemmesiden. Et af punkterne bliver at der kommer et galleri med sejlerbilleder, så send MEGET gerne dine billeder med en kort beskrivelse til redaktøren. Det er jeres oplevelser og bidrag der gør siden relevant og spændende.

Afriggerfesten flyttes til d. 2. november. Det skyldes et stort ønske hos SNV, da vi desværre var kommet til at lægge vores på samme dato som deres.

Du kan læse hele referatet under dokumenter.