Ohøj alle sejlere i VMK

Vi har i bestyrelsen besluttet at tilbyde ALLE medlemmer af VMK mulighed for at få speedbådsbevis til en god klub pris. Vi har fået mulighed for at tilbyde første kursus søndag d 27-6 fra klokken 9-14. Der er plads til maks 14 pr kursus, så “først til mølle” princippet er gældende. Vi mødes ved Panoramasalen hvor kursus vil forgå. VMK står for lidt mad og drikkevarer i løbet af dagen. Egen betaling for hele kurset inkl prøvegebyr er 800,- som bedes indbetalt til følgende konto:

Reg nr: 9560

Konto: 0002801094

I skal huske at skrive navne på dem i tilmelder. Når i har betalt bedes i sende en mail til br@vejlemotorbaadklub.dk, hvor i skriver hvem der er tilmeldt samt hvilken hustand ( VMK nummer) i har. Hvis kurset bliver en succes, vil vi forsøge at lave flere kurser løbende. Vi skal lige for en god ordens skyld nævne at prisen på 800,- kun er gældende for medlemmer af VMK. Hele hustanden er dækket af medlemsnummer til VMK. Vi håber der vil være stor interesse for kurset og at mange har lyst til at deltage.

Husk at sejle sikkert og nyde vejret

Scroll to Top