Vejle Fjordfestival d 28-29/-21

Kære bådejer,

I weekenden d. 28 og 29 August afholdes Vejle Fjord Festival på lystbådehavnen. Vejle Kommune er vært, og det er selvfølgelig er fin mulighed for os at vise havnen og klubben frem for interesserede. Klubben vil derfor bl.a. tilbyde alle interesserede en sejltur i sejlerskolens både, ligesom vi arbejder på andre aktiviteter der dog ikke her helt klar endnu.

Vi har tidligere år fået henvendelser om hvordan det er at være bådejer og vil derfor høre dig om du kunne være interesseret i at vise din båd frem for interesserede.Det skal selvfølgelig være på dine præmisser, det er klart!

Har du lyst til at vise din båd frem og fortælle lidt om sejlerlivet i et givent tidsrum i den weekend, så send en mail til ole@snv.dk med følgende oplysninger:

• Hvornår er du er i båden (vil have besøg)
  • Hvilken båd; størrelse, type, årgang
  • Bro nummer og plads nummer
  • Telefon nr (så vi kan advise om at der er gæster på vej)

Vi forestiller os at gæsterne gerne vil høre om dit sejlerliv og nok også lidt økonomi.

Festivalen er ”åben” fra kl. 10.00 kl. 17.00 lørdag og søndag. Vi registrerer alle gæster ved en bod inden de sendes ud til dig.

Vi håber alle får den dejlig weekend på vores flotte havn.

Med sejler hilsen
SNV Bestyrelse